“Ära lange lõksu: The North Face seljakotid mõne euro eest on pettus”
Sotsiaalmeedias levivad petlikud reklaamid, kus pakutakse The North Face seljakotte Decathlonist vaid mõne euro eest. Tegemist on libakontode ja võltskampaaniatega, mille eesmärk on inimesi eksitada. Artiklis selgitame, kuidas selliseid pettusi ära tunda ja mida teha, kui neid märkad.

Foto: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet Allikas ( Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet)
Petturlikud reklaamid: The North Face seljakotid "mõne euro eest"
Kui märkad postitust, kus pakutakse The North Face seljakotte Decathlonist vaid mõne euro eest, siis tea, et tegemist on pettusega. Ära kliki postituses ega selle kommentaariumis olevatele linkidele.
Selliste postituste taga on libakontod. Kommenteerimas on samuti libakontod, et jätta realistlikumat muljet “sooduspakkumisest”.
Libareklaami peamised tunnused:
postituste taga on vastloodud kontod väheste jälgijate ja kummalise sisuga;
esineb ebakorrektne keelekasutus ja ebaloogilisi pakkumisi;
pakutakse ebareaalselt suuri allahindlusi;
rõhutatakse pakkumise lühikest kestust ja toodete väidetavalt kiiret vähenemist, et mõjutada inimesi tegema rutakaid ostuotsuseid.
Mida teha, kui märkad libareklaami?
Raporteeri see platvormile ning teavita ka teisi, et nad ei langeks pettuse ohvriks.
Veel samal teemal

























































































































































































